Hønefoss Frikirke

I 1888 var det 11 personer i Hønefoss som meldte seg inn i Den evangelisk lutherske Frikirken og dannet sitt eget menighetsfellesskap. 86 år senere, altså i 1974 ble den kirkebygningen vi bruker i dag innviet. Her i Tordenskioldsgate 4 har vi holdt til siden den gang.

Her blir barna døpt og opplært i den kristne tro gjennom søndagsskole, forskjellige barne- og ungdomsaktiviteter og konfirmasjon. Her kan de som har funnet kjærligheten gifte seg. Her kan man utforske troen og Bibelen sammen med andre. Her kan vi vokse som mennesker og troens folk!

Hver søndag kommer vi sammen til gudstjeneste, med sang, forkynnelse, bønn og fellesskap.

Vi ønsker også å være sammen i små, livsnære fellesskap, der vi kan dele tro og tvil, glede og sorg. Enten det er i bønnegruppe, husgruppe, bibelgruppe, kvinnegruppe, disippelgruppe 2-3 eller gågruppe.

Velkommen til oss