Se, vi går opp til Jerusalem
2022-02-28
Se, vi går opp til Jerusalem
Få del i denne spennende prekenen om Jerusalems betydning for Jesus og Kirken! Her i fra felleskirkelig gudstjeneste med Filadelfia.
Bibelkveld Lukas 2,15-22
2022-02-27
Bibelkveld Lukas 2,15-22
Nå får vi møte den hellige familien. Og vi kommer innom temaer som tro og lydighet, arbeid, undring, å grunne på Ordet, omskjærelse vs dåp og Jerusalems betydning i Jesu liv og i menighetens liv.
Hør her
Få en indre drivkraft til å praktisere kristen tro!
2022-02-17
Få en indre drivkraft til å praktisere kristen tro!
Moses sier vi skal holde lovene og Jesus befaler i misjonsbefalingen at vi skal «lære dem å holde alt det jeg har befalt dere». Det handler altså om å praktisere kristen tro. Men hvordan skal jeg få til det? Ved å la Guds Ord få sin virkning i deg! Hør og se denne prekenen, så får du gode tips på hvordan det kan gjøres.
Bibelkveld Lukas 2,12-15
2022-02-17
Bibelkveld Lukas 2,12-15
Vi ser nærmere på gjeternes englebesøk og snakker om tegn og åndelig krig, lovprisning og fred. Samtidig stiller vi et viktig spørsmål: Kan Gud ha glede i meg??? Vi blir også utfordret til å handle på Ordet Gud taler inn i våre liv. Få med deg denne herlig bibelkvelden!
Bibelkveld Lukas 2,7-11
2022-02-04
Bibelkveld Lukas 2,7-11
Lær mer om detaljene i verdens mest kjente historie! Bli kjent med Fødselskirken i Betlehem, din egen gjestfrihet, gjeterne, englenes herlighet, om vår vilje (eller uvilje?) til å evangelisere og er Jesus din Herre og frelser?
1 - 5 av 5